luni, 14 decembrie 2009

Tu ai ingeras in varful bradului?

" Intr-un an,inainte de Craciun,Mosu' era tare suparat;sania lui era stricata,spiridusii nu terminasera nici macar de citit scrisorile,d'apai sa pregateasca cadourile,renii mancau prajituri si beau vin fiert la gura sobei motiv pentru care se imbatasera,deci nimic nu mergea conform planului,ceea ce il facea pe Mos Craciun foarte mahnit.

La un moment dat apare la usa acestuia un ingeras cu un bradut in mana :
-Salut Mosule,uite ti-am adus un bradut!
-Si ce vrei sa fac eu cu el?pleaca mai de aici,lasa-ma!
-Pai Mosule,trebuie sa il impodobesti,stii tu...traditia trebuie respectata!
-Lasa-ma singur,gata!
-Si apoi,ce vrei sa fac eu cu el?am si eu o norma,trebuie sa imi primesc si eu salariul...ce ai vrea sa fac eu cu bradul tau?
-Baga-ti-l in fund!

Si de aici traditia de a avea in varful bradului un ingeras."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu