sâmbătă, 5 decembrie 2009

De ce e buna cafeaua la rond Copou?

Cred ca a trecut aproximativ un an de cand urmaresc cu interes un nou fenomen ce se petrece in zona unde stau.

In fiecare seara se aduna foarte multe masini in acest minunat rond si stau la o cafea de aia la dozator.In primul rand nu inteleg de ce niste persoane care au niste masini de iti pica fata sau au niste masini mai vechi dar tunate [deci au avut suficienti bani sa investeasca intr-o masina]vin si beau cafea la 1 leu.Sa zicem ca asta nu e problema mea.In schimb,atunci cand prin ceea ce faci daunezi celor din jur,inclusiv mie,devine si problema mea.
Nu am inteles niciodata de ce atunci cand asculti tu muzica in masina trebuie sa mai auda si jumatate de cartier.
Nu am inteles de ce daca stai pe loc intr-o parcare [si mai ai si muzica data la maxim,deci sigur iesi in evidenta] trebuie sa tii si farurile aprinse [eventual pe faza lunga] si orientate spre geamurile blocurilor/caselor din jur.Poate unii nu sunt asa de cul si incearca sa se odihneasca noaptea.Ce zici de asta?
Nu am inteles de ce dupa ce bei minunata cafea la 1 leu nu poti sa arunci nenorocirea aia de pahar de plastic intr-un cos de gunoi [by the way...s-a inventat si asta,stiai?],mai ales ca municipalitatea a investit niste bani in aceste obiecte si nu sunt puse de decor.Si in felul asta,daca ai trece noaptea mai tarziu prin rond nu ar mai aparea pe jos un fel de covor alb de pahare de plastic turtite.
Nu am inteles de ce ca fata te imbraci super tare : cizmulite de lac etc pentru a sta langa o masina sau intr-o masina si a bea cafea din pahar de plastic.
Nu am inteles de ce cand intri in rond,daca nu o faci cu frana de mana si cu viteza mare ,nu poti sa ramai.E ca si cum ai da test pentru a intra intr-un grup sau ceva in genul.
Nu am inteles de ce atunci cand trebuie sa parchezi masina nu poti sa o faci altundeva decat acolo unde nu exista bordura si unde se intra intr-o parcare.alt loc cu 5 metri mai incolo nu e bun.mergi prea mult pana la chioscul de unde cumperi cafeaua...sau ce?si daca eu,ca cetatean al acestui oras,vreau sa intru in parcarea respectiva si iti fac un flash sau iti dau un claxon, te uiti urat la mine ,eventual ma injuri sau imi umpli frigiderul cu carne.[intr-adevar,am avut un tupeu prea mare,nu am facut nici un lucru din cele enuntate mai sus,nu am fost admisa in grup si mai am si curajul sa te deranjez]

Si totusi...de ce e asa buna cafeaua in rond Copou?

Un comentariu:

  1. Pentru ca acolo pot sa isi arate masinile, muzica, cizmulitele lacuite, farurile pe blocul tau...altfel, de ce si-ar mai lua masini scumpe, sau tuna cele vechi daca nu le-ar vedea nimeni?

    Oamenii trebuie sa stie ca ei sunt importanti, ei au bani si ei fac ce vor. Si abia asteapta sa se ia cineva de ei sa isi poata arata maretia :)

    De ce cafea de 1 leu? Poate fiindca le-au consumat toti banii masinile si hainele de firma...

    RăspundețiȘtergere