joi, 3 decembrie 2009

drept la replica

Imi pare rau ca voi incepe sa scriu pe blog pentru a ma revolta.Imi doream de mult sa imi expun undeva parerile si mereu intervenea lipsa de chef asa ca mi le pastram pentru mine.In schimb,astazi s-a intamplat un lucru nu foarte frumos si am simtit nevoia sa ma descarc undeva,fara ca acest lucru sa ma afecteze prea tare.

E foarte aiurea cand cineva se leaga de cineva drag tie(mai ales cand e parte din familie si ca sa reduc orizontul,cand acea persoana e tatal tau) si mai ales cand o face folosind niste argumente false.
Ca sa lamurim problema,pentru toti colegii care vor citi acest blog : tatal meu a refuzat vaccinarea,dar nu pentru ca vaccinul ne omoara.Pur si simplu nu a acceptat sa fie vaccinat pentru ca informarea nu a fost pe masura.Si ca el sunt multi altii,printre care si prof. dr. Vasile Astărăstoae.E o chestie de alegere : vreau sa ma vaccinez,bine;nu vreau,la fel de bine.Nu vad de ce pentru alegerile facute,unii reusesc sa puna etichete gen "oamenii astia nu gandesc".O chestie pe care am castigat-o dupa '89 a fost dreptul la replica,dreptul de a imi expune propria parere fara a zice ca e cea mai buna sau toti trebuie sa fie de acord cu ea.E ca si cum eu as zice cuiva ca "bai,am dat la medicina" si ala ar sta ,s-ar uita la mine si ar zice "vai,dar tu nu gandesti,esti praf".

Imi pare rau ca am asistat la cursul la care s-ar facut astfel de afirmatii.Imi pare rau ca am auzit pe cineva vorbind cu atata seninatate de rau pe cineva.

http://www.ziuadeiasi.com.ro/Local/9102-Pro-contra-imunizrii-medicii-ieeni-sunt-reticeni-faa-vaccinului-antiporcin.html

http://www.youtube.com/watch?v=nZeRlnow-1A&feature=player_embedded
[asta ca sa nu ziceti ca bat campii doar pentru ca e tata]

Sper sa scriu si despre lucruri mai vesele in curand,desi cei care ma cunosc stiu ca sunt mai revoltata de felul meu.

In final, le multumesc celor care nu se vor uita razand la mine si celor care ma respecta pentru ce sunt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu