marți, 15 februarie 2011

Lumea se agita prea mult

Am revenit dupa o lunga pauza...de analiza.Daca ar trebui sa fiu sincera,a fost o lipsa totala de chef de a scrie ceva,orice,cu toate ca erau prea multe lucruri pe care mi-ar fi placut sa le comentez tocmai pentru ca scarbeau grozav.Dar am revenit.

Am observat in aceasta perioada ca lumea se agita prea mult ... pentru nimic.In urma miscarii browniene,prea putini reusesc sa realizeze ceva.Dupa o sesiune lunga,astazi am iesit din casa pe la 11[ora prea putin folosita in orarul meu din ultimele 2 luni ca una de iesit in oras] si mare mi-a fost mirarea cand la nu stiu cate grade cu minus am vazut o gramada de fete,unele poate chiar de varsta mea,altele poate mai tinere,habar nu am[stratul gros de doua degete de fard de pe fata lor nu mi-a permis o analiza prea amanuntita]erau imbracate de parca s-ar fi dus la bal,desi intr-o zi de marti,in cel mai bun caz se puteau intoarce.Si pentru a arata asa,inainte de a iesi din casa au avut o lunga perioada de agitatie : cu ce ma imbrac azi?dar daca imi pun bluza asta,nu pot sa imi iau pantofii aia?dar daca ma imbrac asa ce geanta imi pun? si toate chestiile astea de doi lei,consumand o gramada de neuroni pe care i-ar fi putut folosi intr-un alt scop.Si oricum...daca e sa iesim seara in club,de ce nu poate sa fie : ok,iesim...super...hai sa dansam! ci trebuie sa fie : ah ,mergem in club pai ....imi trebuie o rochita noua ca toti prietenii m-au mai vazut cu asta pana acum.
Toata lumea se agita sa aiba o facultate.E la moda acum sa ai diploma ca ai absolvit facultatea si totusi nu e normal ca toata lumea sa aiba studii superioare,mai ales cand stii ca nu toata lumea are aceste capacitati mintale.Mai trebuie sa avem si muncitori necalificati!Sunt sigura ca cei care termina printre primii in cadrul unei facultati nu sunt deloc mandri ca au aceeasi diploma cu cel care termina pe locul 800[nu de alta,dar acum fiecare facultate are de la 500 de locuri in sus intr-un oras,iar pe vremea bunicii mele, la biologie erau 24 in an-maxim 40].
Toata lumea se agita sa fie DIVA.Daca mergi intr-o scoala si intrebi pustoaicele ce vor sa fie,sigur iti vor zice vedeta si baietii fotbalisti,ca doar astea sunt meseriile pe care stim sa le promovam.In Romania notiunea de diva nici nu ar trebui sa existe.E prea superficial tratata si oricum nu avem asa ceva.
Ne agitam prea mult sa facem rau celor din jur; e inuman cat de mult decadem si cat de joase sunt valorile in care credem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu